Ansatte

Marihøna

Hanne Granerød

Stilling: Pedagogisk leder

Hanne ble ansatt hos oss i 2006. Og hun har jobbet med de minste i mange år i Furustad barnehage.

Camilla Beck Børresen

Stilling: Assistent

Camilla ble ansatt i 2001 og har lang erfaring på småbarnsavdeling.

Mette Vikestad

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Mette ble ansatt i 2007. Ved ansettelsen - 21 års praksis.

Karina Gulliksen

Stilling: Assistent

Karina har jobbet hos oss siden februar 2019, og ble fast ansatt i 2023. Hun har lang erfaring fra kantine og barnehage.

Maurtua

Wenche Kroglund

Stilling: Pedagogisk leder

Ansatt i 1997 Ved ansettelsen - 7 års praksis Wenche er styrers stedfortreder

Renate Ringdal

Stilling: Barnehagelærer

Renate har jobbet hos oss siden 01.08.21 Hun hadde 6 års erfaring fra barnehager i Oslo før hun kom til Furustad

Evelyn Johansen Opsal

Stilling: Barnehagelærer

Evelyn var nyutdannet barnehagelærer i 2023 og startet hos oss i august samme år. Hun har literacy som fordypning.

Frida Hansen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Frida var ferdig utdannet barne- og ungdomsarbeider i 2015 og har jobbet hos oss siden 2016.

Kristine Westbye

Stilling: Fagarbeider

Kristine ble ansatt i 2018. Ved ansettelsen - 13 års praksis. Kristine er verneombud i barnehagen og de ansattes representant i styret

Andre ansatte

Siri With

Stilling: Daglig leder

Styrer/daglig leder i Furustad barnehage f.o.m 01.01.21 Hun har jobbet i barnehage siden 1998.